CliëntenPlatform Gezondheidscentrum ‘De Rotonde’

Met de komst van Gezondheidscentrum ‘De Rotonde’ voor de inwoners van Noord- en Zuidbroek is ook het CliëntenPlatform (CP) een feit. Het CP is een onafhankelijke organisatie van en voor cliënten van het Gezondheidscentrum en geeft gevraagd en ongevraagd advies aan de deelnemende instanties (huisartsen, fysiotherapie, apotheek en thuiszorg). Het CP is de (communicatie)brug tussen de cliënten/patiënten en de deelnemende instanties en zal zodoende vanuit cliëntenperspectief een bijdrage leveren aan een permanente kwaliteitsverbetering van de zorg en de dienstverlening.
Om een reëel beeld te krijgen van de huidige tevredenheid onder cliënten, heeft het CP een klanttevredenheidsonderzoek (kto) uitgezet. In de maand mei krijgen cliënten de gelegenheid om, via het kto, hun mening te geven over uiteenlopende zaken als het gebouw, de faciliteiten en de dienstverlening. Het onderzoek wordt uitgereikt door de zorgverleners, maar is ook volop te vinden op de leestafel in de wachtruimte. Ingevulde formulieren kunnen worden achtergelaten in de daarvoor bestemde bus nabij de hal van het Gezondheidscentrum.
Uiteraard is het CP te allen tijde aanspreekbaar voor bijvoorbeeld ideeën, verbeter- en aandachtspunten, maar ook complimenten aangaande het Gezondheidscentrum ‘De Rotonde’.
De CP-leden zijn te benaderen via e-mail en telefoon:
- Mebus Lolkema, telefoon 452901, e-mail m.b.lolkema@hetnet.nl
- Evert Overbosch, telefoon 451733, e-mail overbosch@planet.nl
- Bert van der Laan telefoon 452108, e-mail ria.v.d.laan@hotmail.com
- Reina van der Broek-Tuintjer, telefoon 06- 22361528, e-mail peterreina@home. nl
- Lisette Schrage, telefoon 450321, e-mail lisetteschrage@hotmail.com
Het CP is er voor u… Maak er gebruik van!

Reactie toevoegen